عکس خاتمی به جای آرم الله روی پرچم ایران

خبر رسیده که به تازگی پرچم‌های سه رنگ کشورمان که تصویر محمد خاتمی به جای آرم الله حک شده به شکل گسترده‌ای در برخی از استان‌های جنوبی کشور توزیع شده است. گفته می‌شود یکی از واحدهای صنفی لوازم‌التحریر در مرکز یک استان جنوبی اقدام به چاپ عکس محمد خاتمی بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است . این پرچم‌ها در ابعاد کوچک چاپ و منتشر شده و برخی از عوامل آن توسط دستگاه‌های امنیتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

نه به موسوی !!!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی قرار بود ساعت 21:30 پنج‌شنبه شب با پرواز شماره 5206 شرکت هواپیمایی آتا به تبریز سفر کند اما اعتراضات گسترده مردم این شهر وی را مجبور به لغو این سفر کرد.
مردم انقلابی و خداجوی تبریز که بعدازظهر امروز در جریان سفر میرحسین موسوی به این شهر قرار گرفتند از نخستین ساعات عصر پنج‌شنبه 22 بهمن از نقاط مختلف شهر خود را به فرودگاه بین‌المللی تبریز رسانده و درهای خروجی آن و مبادی ورودی شهر را مسدود کردند.
میرحسین موسوی با اطلاع از اعتراضات و محاصره فرودگاه این شهر توسط مردم، مجبور به لغو سفر خود شد و مسئولان فرودگاه نیز با اعلام این موضوع از مردم خواستند که منطقه را ترک کنند.
براساس این گزارش، مردم تبریز که در اعتراض به سفر موسوی به این شهر در محل فرودگاه گرد آمده بودند، با شنیدن خبر لغو سفر وی، به تدریج فرودگاه این شهر را ترک کردند، اما برخی از آنها همچنان به صورت پراکنده در مبادی ورودی شهر حضور دارند.
مخالفت مردم تبریز نسبت به سفر موسوی به این شهر که پیش از این ادعا شده بود نامبرده جایگاه ویژه در بین مردم این شهر دارد در حالی صورت گرفت که صبح روز 22 بهمن نیز موسوی هنگام حضور در راهپیمایی گسترده مردم تهران در سی‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مخالفت گسترده و شعار «مرگ بر منافق» آنها مواجه و مجبور به گریز از صحنه شد.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام فاکر

 
                                    
 
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام آقای فاکر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی مجاهد جناب حجت‌الاسلام آقای فاکر را به خانواده گرامی و بازماندگان محترم و همکاران و دوستان ایشان تسلیت می‌گویم. سوابق مجاهدات ایشان که از اولین سال‌های نهضت اسلامی آغاز گشته و نیز خدمات ایشان در دوران نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و عرصه‌های دیگر، ذخایر ارزشمندی در محاسبات الهی و نیز در یاد نیک مردم قدرشناس از این روحانی بزرگوار است. ا‌ن‌شاالله. از خداوند متعال علو درجات ایشان را مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
22/بهمن ماه/1388

گواهینامه رضاپهلوی

                       

رضا پهلوی: دولت‌های غربی کمکمان کنند

 

شنیدیم که حضور گسترده و کم‌نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، برخی از رسانه‌های حیرت‌زده امریکایی را بر آن داشته است تا برای کمک به سیاست‌های مستکبرانه این کشور، انجام مصاحبه با عناصر بی‌ریشه و سرسپرده را نیز در دستور کار خود قرار دهند. در چارچوب این هدف‌گذاری، خبرگزاری امریکایی آسوشیتدپرس به نقل از رضا پهلوی گزارش داده که وی خواستار معطوف شدن توجه جامعه بین‌المللی به حمایت از جریان فتنه در داخل ایران شده است. فرزند شاه معدوم در پاریس به آسوشیتدپرس گفته جامعه بین‌المللی به جای تمرکز بر روی برنامه هسته‌ای ایران باید حمایت خود را از جنبش مخالفان دولت ایران شدت بخشد. رضا پهلوی همچنین از این‌که برخی دولت‌های غربی در حمایت از فتنه‌گران با تردید عمل می‌کنند ابراز ناخرسندی کرده است.

حالا کی اهل تقلبه ؟

 

 به این تصویر کاملا دقت کنید که چگونه با ترفند فتوشاپی طرفداران موسوی را زیاد جلوه می دهند