نشست خبری مهندس سلام اله زاده

روز خبرنگار فرصت مناسبی بود جهت تقدیر از فعالان عرصه های اطلاع رسانی و اصحاب قللم که به نوعی در  تنویر افکار عمومی نقش ایفا می کنند.
در این میان در آستانه روز خبرنگار و بدلیل برگزاری انتخابات مجلس نهم در سال جاری تحرکات جدیدی از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم صورت گرفته است که  جای بسی خرسندی و هم تأمل می باشد.
میرحجت سلام اله زاده یکی ازچهره های شاخص و نامزد انتخابات دوره های گذشته بعنوان سرمایه گذار و کارآفرین نشستی را با حضورخبرنگاران جراید برگزار نموده و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
و ی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس گفت: بنده زمانیکه احساس نمایم حضورم در پیشبرد اهداف انقلاب و آرمارنهای امام (ره) موثر خواهد بود حضور خواهم داشت .
وی افزود: مراغه همچنان به جایگاه واقعی خود نرسیده است و این شهر باید در عرصه های مختلف پیشرفت می نمود که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته و شهری در خور مردم بافرهنگ مراغه نداریم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص اقدامات نماینده فعلی مجلس گفت: نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با تمام توان و قدرت خود کار نموده و تواناییهایش را مردم مشاهده می نمایند و قضاوت در مورد نحوه عملکرد ایشان را به مردم وا می گذاریم.

وی در خصوص علل عدم سرمایه گذاری در شهرستان مراغه گفت: متاسفانه مسئولین شهرستان مراغه هیچگونه همکاری در خصوص سرمایه گذاران مراغه ای نداشته و حتی بنده را به همایش فرصتهای سرمایه گذاری دعوت ننموده و زمانیکه امثال بند خواهان ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در شهر خودمان بودیم با عدم تمایل مسئولین اجرایی  این شهرستان مواجه شدیم که این امر دلیل سرمایه گذاری اکثر سرمایه داران مراغه ای در خارج از شهر مراغه بوده است.
سلام اله زاده گفت : ایران به عنوان دومین کشور از نظر اعتیاد در جهان نیازمند تحرک و اقدامات جدی است و باید با تمام توان و استفاده از نیروهای مستعد در حل معضلات عمل نمود.
وی در پایان با اهدای هدیه هایی از خبرنگاران تقدیر نمود .
همچنین مهدی دواتگری کاندیدای دوره نهم مجلس نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه ی بسیار نفیس رور خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفته و برای آنها موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی آرزو نمود.