دیدار نمایندهای کاندیدای اصلاح طلب ریاست جمهوری و رضا پهلوی

سایت روزنامه جوان نوشت : نماینده یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان در دهمین دوره اتخابات ریاست جمهوری با نماینده رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع دیدار کرده است.

این سایت افزود :  یک منبع آگاه با علام این خبرگفت:نماینده یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان در دهمین دوره اتخابات ریاست جمهوری با نماینده رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع در قطر با یکدیگر دیدار کرده و به بررسی اوضاع سیاسی کشور و نحوه همکاری با یکدیگر به گفتگو و رایزنی پرداخته اند.

وی گفت:در این دیدار بر همگرایی بیشتر نیروهای اپوزیسیون داخل و خارج از کشور تصریح و بر کنترل و مدیریت برخی شعارها و اظهارات فرقه سبز در داخل کشور تاکید شده است.

جوان آنلاین هم چنین مدعی شد بزودی جرئیات دقیق تر و بیشتری را درخصوص این ملاقات منتشر می کند.

بی‌بی‌سی درصدد حذف میرحسین موسوی از رأس جریان سبز

 

 

                          

 

تلویزیون بی‌بی‌سی اخیراً در گزارشی به بررسی عملکرد میرحسین موسوی پرداخته و گزارش داده: یک سال پیش میرحسین موسوی اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد اما در میان اصلاح‌طلبان کم نبودند کسانی که به اصلاح‌طلب بودن وی بویژه با شناختی که از او در دوران نخست‌وزیری‌اش داشتند، با دیده تردید می‌نگریستند. این گزارش ادامه داده: برخی از اصلاح‌طلبان حتی موسوی را غیرخودی می‌خواندند و از آمدن وی در صحنه انتخابات ریاست‌ جمهوری دلخور بودند چرا که محمد خاتمی به دلیل حضور او، از نامزدی کناره‌گیری کرده بود. تحلیلگران سیاسی رویکرد جدید تلویزیون دولتی انگلیس را تلاش برای حذف موسوی از رأس آنچه که جریان سبز می‌نامند، توصیف کرده‌اند. آنان همچنین این موضوع را یک نشانه روشن از سرخوردگی و دست و پا زدن غربی‌ها برای بازگرداندن آب رفته به جوی خشکیده فتنه‌گران توصیف می‌کنند.

کروبی در سودای بیانیه‌ای جدید علیه نظام

                                                                   
                                                                      
 
 
 
شنیدیم که مهدی کروبی، تدوین بیانیه‌ای جدید و ناظر بر موج جدید اتهامات علیه نظام را در دستور کار خود قرار داده است. گفته می‌شود بیش از 10 نفر از نزدیکان و مشاوران کروبی در حال نگارش بیانیه‌ای جدید و پرتنش برای مهدی کروبی هستند که حاوی سیاه‌نمایی‌های جدید و اتهامات دوباره به نظام جمهوری اسلامی است. همچنین درخصوص انتشار زمان این بیانیه دو پیشنهاد داده شده است. عده‌ای از مشاوران کروبی بر انتشار این بیانیه پیش از چهارشنبه سوری تأکید دارند و نزدیکان وی نیز بر انتشار آن بعد از چهارشنبه سوری. منابع مطلع تأکید کرده‌اند بیانیه جدید کروبی تندترین بیانیه وی طی ماه‌های گذشته می‌باشد.

اقدام عجیب رئیس مجمع تشخیص

 

                                                            

 

 

سایت رسمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت، در آستانه نوروز و در راهبردی عجیب تصمیم گرفته تا به نقل از هاشمی، روزانه جملاتی را با عنوان‌های مبالغه‌آمیزی چون «رهنمودهای نوروزی معظم‌له برای اقشار مختلف جامعه» منتشر‌کند.رئیس مجمع تشخیص در این اظهارات نوروزی تلاش کرده تا با به‌کار بردن عبارت «معترضین» برای فتنه‌گران، از ریزش و انزوای شدید بدنه فتنه پس از حرکت مردمی 9 دی و 22 بهمن بکاهد و آنان را احیا نماید.هاشمی پیش از این نیز در خطبه‌های جنجالی خود در 26 تیرماه سال‌جاری، «راه‌حل»‌هایی برای خروج کشور از آنچه «بحران» نامید، ارائه کرد، اما حضور گسترده مردمی و تدابیر مسئولان نظام سبب شد تا بدون اجرای پیشنهادات او، چشم فتنه کور شود.

هاشمی در انتخابات خبرگان هم کمیته صیانت از آرا تشکیل داده بود

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به آنچه در مجمع تشخیص در باره ایجاد « کمیسیون ملی انتخابات » مطرح شده است، تأکید کرد: آنها با استفاده از عباراتی چون «نظارت شورای نگهبان بر حسن اجرای انتخابات» برای ساکت نگه داشتن شورای نگهبان استفاده کرده‌اند؛ ولی واژه‌ها نشان می‌دهد که رویکرد آنها در کمیسیون ملی انتخابات حذف نظارت شورای نگهبان است. غلامحسین الهام طرح کمیسیون ملی انتخابات را خلاف قانون اساسی دانست و هدف از این طرح را محدود کردن اختیارات شورای نگهبان عنوان کرد.وی در پاسخ به این سؤال که آیا ارتباطی بین اهداف کمیته صیانت از آرا و طرح کمیسیون ملی انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: امکان دارد که اهداف کمیسیون ملی انتخابات در راستای طرح کمیته صیانت آرا باشد؛ چرا که آقای‌ هاشمی از کمیته صیانت از آرا حمایت کرد که در واقع حمایت از پسرش بود.الهام در همین زمینه ادامه داد: در انتخابات اخیر مجلس خبرگان آقای‌هاشمی که نامزد بودند، چنین مطالبه ای از شورای نگهبان داشتند و اعتراض نموده و فشارهایی هم بود که فقهای شورای نگهبان هم به خاطر مصلحت آئین نامه را تغییر دادند و حضور نمایندگان نامزدها در انتخابات مجلس خبرگان، هم مانند سایر انتخابات ها پیش بینی شد.

فتنه‌گران، اراذل اجاره‌ای خود را فراخواندند

فتنه‌گران در ادامه آشوب‌طلبی‌ها، اراذل و اوباش مرتبط با خود را برای مراسم چهارشنبه سوری فرا خوانده‌اند. در چند روز اخیر برخی فتنه‌گران با فراخواندن لیدرهای اراذل و اوباش خود، به آنان مأموریت داده‌اند که به ساماندهی نیروهایشان برای مراسم چهارشنبه‌سوری بپردازند.گفته می‌شود این فتنه‌گران با پرداخت تنخواه به لیدرها، ضمن تأکید بر سازماندهی چگونگی تهیه لوازم آشوب‌آفرینی را به خود لیدرها تفویض کرده‌اند. در همین زمینه شنیده شده فتنه‌گران به لیدرهای خود تأکید کرده‌اند هزینه نیروهای تحت امر آنها منوط به تهیه اسنادی همچون فیلم از خرابکاری های آنان می‌باشد.

روایت صفار هرندی از دیدار موسوی با رهبر انقلاب

محمدحسین صفار هرندی اخیراً در مصاحبه‌ای به بیان روایتی از دیدار میرحسین موسوی با رهبر معظم انقلاب پس از انتخابات پرداخته است. وی در همین راستا گفته است: آقای موسوی چند روز پس از انتخابات به محضر آقا می‌رسد. این ملاقات به قدر کافی گویا است. در این ملاقات آقا دلخور شده بودند و به آقای موسوی می‌گویند جنس شما با آشوبگران متفاوت است. موسوی می‌گوید مردم احساس می‌کنند حقشان ضایع شده است. آقا هم می‌فرمایند خب شما این موضوع را تبیین کنید. موسوی می‌گوید من رسانه ندارم. آقا دستور می‌دهند سایت ایشان رفع توقیف شود اما اولین مطلب آن پس از رفع فیلتر تحریک به اغتشاش بود.

آرزو

 

 

 

 

یک زوج در اوایل ۶۰ سالگی، در یک رستوران کوچیک رمانتیک سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودن.ناگهان یک پری کوچولوِ قشنگ سر میزشون ظاهر شد و گفت:چون شما زوجی اینچنین مثال زدنی هستین و درتمام این مدت به هم وفادارموندین ، هر کدومتون می تونین یک آرزو بکنین.خانم گفت: اووووووووووووووووه ! من می خوام به همراه همسر عزیزم، دور دنیا سفر کنم.پری چوب جادووییش رو تکون داد و اجی مجی لا ترجی …. دو تا بلیط برای خطوط مسافربری جدید و شیک QM2در دستش ظاهر شد.حالا نوبت آقا بود، چند لحظه فکر کرد و گفت:خب، این خیلی رمانتیکه ولی چنین موقعیتی فقط یک بار در زندگی آدم اتفاق می افته ، بنابراین، خیلی متاسفم عزیزم ولی آرزوی من اینه که همسری ۳۰ سال جوانتر از خودم داشته باشم.خانم و پری واقعا نا امید شده بودن ولی آرزو، آرزوه دیگه !!!پری چوب جادوییش و چرخوند و………اجی مجی لا ترجی و آقا ۹۲ ساله شد!

پیام اخلاقی این داستان:

مردها شاید موجودات ناسپاسی باشن ، ولی پریها……………. مونث هستند !!!!!!!

نتیجه اخلاقی برای اقایون: اگه یه پری جلوتون حاضر شد مواظب ارزوهاتون باشین!

پ . ن : آقایون به کار خودشون مشغول باشن و آرزوهاشون را بکنند ، پری برای داستانهاست !!!!!

داغ تنهایی(رهی معیری)

آن قدر با آتش دل ساختم تا سوختم
بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم
سردمهری بین که هر کس بر آتشم آبی نزد
گرچه همچون برق از گرمی سراپا سوختم
سوختم اما نه چون شمع طرب در بین جمع
لاله ام کز داغ تنهایی به صحرا سوختم                           
همچو آن شمعی که افروزند پیش آفتاب
سوختم در پیش مه رویان و بیجا سوختم
سوختم از آتش دل در میان موج اشک
شوربهتی بین که در آغوش دریا سوختم
شمع و گل هم هر کدام شعله ای در آتشند
در میان پاکبازان من نه تنها سوختم
جان پاک من رهی خورشید عالمتاب بود
رفتم و از ماتم خود عالمی را سوختم