درد دل با خدا

خدایا کفر نمی گویم

پریشانم خدایا کفر نمی گویم

پریشانم

چه می خواهی تو ازجانم

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

خداواندا

اگر روزی زعرش خود به زیر آیی

لباس فقر بپوشی

غرورت رابرای تکه نانی

به زیر پای نامردان بیاندازی

و شب آهسته و خسته

تهی دست و زبان بسته

به سوی خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گوی

خداوندا

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه ی دیوار بگشایی

لبت برکاسه ی مسی قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف تر

عمارتهای مرمرین بینی

و اعصابت برای سکه ای این سو آن سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گویی

خداوندا

اگر روزی بشر گردی

زحال بندگانت با خبر کردی

پشیمان می شوی از قصه خلقت ، از این بودن از این بدعت

خداوندا تو مسئولی

خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است...

دیدار سرکردگان تروریست‌ها در یک کشور همسایه

سرکردگان دو گروهک تروریستی منافقین و جندالشیطان اخیراً در پاکستان دیدار داشته‌اند. در این دیدار که یک شرور فراری نیز حضور داشته، دو طرف در زمینه همکاری برای ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ایذایی و خرابکارانه در ایران بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. شنیده شده این افراد قرار است در روزهای آینده مجدداً با یکدیگر ملاقات کنند.

آزادی تمامی گروگان‌ها در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آزادی تمامی گروگان‌های تحت اسارت اشرار که اخیراً در استان سیستان و بلوچستان گروگان گرفته شده بودند، خبر داد.
سردار سرتیپ محمد پاکپور در این‌باره گفت: رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی عملیات پیچیده اطلاعاتی و کمین موفق، شش گروگانی که به دست اشرار و گروهکی تروریستی در محور چابهار - زاهدان ربوده شده بودند را آزاد کردند. وی با اشاره به عملیات ویژه اطلاعاتی و برق‌آسای رزمندگان قرارگاه قدس در این منطقه تصریح کرد: چندین سارق مسلح که ظاهراً از بقایای گروهک تروریستی و جنایتکار موسوم به ریگی بودند با هدف ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و تفرقه‌انگیزی در منطقه، روز پنجشنبه گذشته در مسیر چابهار به زاهدان و در نزدیکی شهرستان سرباز یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و تعداد 5 سرباز نیروی هوایی ارتش و یک کارمند بانک عامل را گروگان گرفتند و نیروی زمینی سپاه با انجام عملیاتی موفق به آزادی هر شش گروگان شد.

بانوی جنگ هم به کمپین حمایت از فساد اخلاقی پیوست

شیرین عبادی در مصاحبه با یک سایت فرانسوی، زن مجرمی را که پس از زنای محصنه، شوهر خود را با همکاری مردی دیگر کشته بی‌گناه دانسته است. وی در اظهارنظر جالبی افزایش فشارهای غربی بر قوه قضائیه ایران را موجب خوشحالی دانسته و افزوده: «سکینه. م» کاملاً بیگناه است، چرا که عمل زنا، نه جنایت است نه جرم. شیرین عبادی در ادامه با استناد به مصاحبه‌های وکیل این زن که تاکنون موکل خود را ندیده، نتیجه گرفته که حتماً این زن در کشتن شوهر خود نیز بی‌تقصیر بوده و باید فوراً آزاد شود!