محمد رضا زنوزی مطلق

محمد رضا زنوزی مطلق

برای کسانی که حساب و کتاب دارایی زنوزی را می کنند :

کسانی که دارایی و ثروت محمد رضا زنوزی مطلق را در سایت ها و روزنامه ها انتشار می کنند کاش بیایند و فقر و نداری خیلی از کارکنان کارگر زنوزی را هم بکنند.

در حال حاضر حدود ۷ هزار نفر در مجموعه شرکت سرمایه گذاری زنوزی به طور مستقیم مشغول به کار هستند. هم بهترین متخصص ها را در اختیار دارد و هم کم توان ترین آدمها را …

کسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند که به خاطر ایشان از کشورهای پیشرفته غربی به وطن خویش بازگشته اند و مشغول به خدمت هستند ، در مقابل کسانی را هم می شناسم که حتی توان و قدرت صحبت کردن را ندارند و فقط به لطف زنوزی با انجام دادن کار ناچیزی حقوق می گیرند و در آنجا بودنشان فقط بهانه ایست برای گرفتن حقوق .

کسانی که با واریز شدن یک روز تاخیری حقوقشان تمام حساب کتاب زندگیشان درهم می شود، فرزندانی که چشم امیدشان به دستان پدرانی سخت کوش و فولادین هست.

مردانی از جنس خواستن و سختی ، مردانی از جنس کار و اراده.

نمی خواهم کارکنانش را کوچک جلوه دهم ، تمام مردان و کارکنان این شرکت با راده فولادین هستند ، اما نگفتن خیلی از چیزها درد می شود.

کسانی که قصد در فروپاشی این گروه را دارند آیا هیچ از خود پرسیده اند که چند هزار نفر دیگر از زنوزی انتظار کار دارند ؟

به جای تشویق و گسترش گروه به فکر انهدامش هستند ، روزی نیست که صدها نفر برای پر کردن فرم و تقاضای کار به این شرکت مراجعه نکنند .

 دست گرفتن از علی مانده ، همان علی که مولا و سرور مسلمین هست

کاری ندارم تا چه اندازه کارهایش قانونی است و تا چه اندازه … اما این را می دانم که در حال حاضر مسبب ایجاد اشتغال هزاران نفر است ، او اگر چیزی برای خود می خواست …

او انسانی است که به این تفکر عمل می کند : یا راهی خواهم ساخت یا راهی خواهم یافت

—————-

حیف شما جناب محمد رضا زنوزی مطلق ، متاسفم برای آنان که …

محمد رضا زنوزی مطلق کسیست که در این بحرانهای اقتصادی و واگیر دار هنوز بالای ۷ هزار نفر کارکن دارد. ماجرای محمد رضا زنوزی مطلق کم توفیق نیست با یکی از ماجراهای کلاس استاد حسابی در آمریکا که از وی سوال شد ، استاد جهان سوم کجاست ؟ و ایشان در پاسخ فرمودند :

جهان سوم جاییست که اگر کسی بخواهد مملکتش را آباد کند ، خانه اش را ویران می کنند و هر کسی که بخواهد خانه اش را آباد کند مملکتش را باید ویران کند.

و همین آقای محمد رضا زنوزی مطلق آمده و می خواهد مملکتش را آباد کند ، نتیجه چه خواهد شد ؟

بله درست حدس زدید نتیجه می شود همین ، زیر ذره بین گذاشته شدن.

قبل از شروع کار آقای زنوزی در بخش فولاد مگر در ایران چند کارخانه و مرکز فولاد داشتیم شاید حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید اما با اعتماد سازی که در این بخش انجام گرفت الان حداقل در بیشتر استان بالای یک کارخانه تولید فولاد داریم! آیا اینها کافی نیست.

اگر حساب  کنیم با اعتماد سازی که آقای زنوزی در بخش فولاد در ذهن سرمایه گذاران قرار داد بالای ۸۰ هزار نفر به صورت مستقیم در این بخش مشغول به کار هستند.

شما فرض کنید یک کارمند ساده هستید و ماهی حدود پانصد الی ۶۰۰ هزار تومان حقوق خالص دریافتی دارید ، اگر بعد از مدتی حقوق شما افزایش یابد و بین ۸۵۰ الی ۹۵۰ هزار تومان برسد آیا خانواده شما انتظارات جدیدی از شما نخواهند داشت ؟ در مورد سرمایه داران بزرگ هم همین روال وجود دارد. وقتی یک نفر سرمایه گذار بزرگی هست حتماً حداقل یک ویلا برای تعطیلات آخر هفته خود خواهد داشت.

————–

حیف روزگار و این بازیچه هاش ، توی جهان غرب استون جابز می میرد و از لحظه ی مرگش فکر کنم ایرانیها هر کدام حداقل روزانه یک مطلب از او در روزنامه ، مجله ، رادیو ، تلویزیون ، اینترنت و … می بینند یا می شنوند ، اما افسوس که اسم مردان بزرگ ایرانی را یا نمی دانند یا سعی در به خاک سیه نشاندن آنها دارند ، نمونه آنها همین آقای محمد رضا زنوزی مطلق می باشد ، با توجه به شفاف بودن و روشن بودن مسائل اما باز حاشیه هایی برای آقای محمد رضا زنوزی مطلق ایجاد می کنند.

آیا شرکت جنرال موتورز ، هوندا ، تویوتا ، بی ام و ، مایکروسافت و … با آنها بزرگی و عزمت خلاف قوانین کار کرده اند و باید در موردشان سوء زن و بی اعتمادی ایجاد کرد ؟

در جامعه امروزی ما و با این اوضاع روابط سیاسی ف اشتغال در کشور ما امری است که از کوچک و بزرگ در موردش دچار مشکل هستند و وقتی شخصیت هایی پیدا می شوند که خود را وقف کار آفرینی و اشتغال زایی می کنند ، ببینیم چگونه قدر دانی می شود.

فکر کنم همین که یک نفر کارگر از ایشان به سادگی تمام و بدون هیچ لوح و تقدیر نامه ای تشکر کند ارزش هزاران میلیارد دلار خیلیهای دیگر ار دارد و من از اینجا از زحمات ایشان و کلیه همکارانش جهت فعالیت در این گروه تشکر مخلصانه می کنم.

به هول و قوه الهی با افتتاح طرح جدید گروه سامایه گذاری آقای زنوزی فرصتهای شغلی جدیدی در چند ماهه آینده به وجود خواهد آمد.

پیشرفت گروه سرمایه گذاری آقای زنوزی با سرعت بسیار بالایی به مراحل تکمیلی می رسد و همین هست که خیلی از چشم ها را به تامل وا داشته و برای همین آنها احساس خطر در از دست دادن بازار را دارند و برای همین مانع تراشی می کنند.

با هدفی که اتخاذ شده در آینده نه چندان دور تجهیزات ذوب در این مرکز ساخته خواهد شد و در بازار ایران تحولاتی صورت خواهد گرفت ، با تولید این تجهیزات از هر نظر بی نیاز از بیگانگان خواهیم شد.

اگر از لحاظ اقتصادی بررسی کنیم ، ایران در مورد فولاد وارد کننده می باشد و با سرمایه گذاریهایی که در این بخش انجام می شود تا چند ساله آینده خودکفا خواهیم شد.

چند سال پیش ما در مورد گندم خودکفا شدیم خبرها همه جا موجود بود و تلویزیون تا یک ماه هر روز این خبر را پخش می کرد اما حالا در مورد فولاد  …

مردانی از جنس خواستن و توانستن

—————————

توی شرکت برای کسایی که بچه محصل داشتن یه سری لوازم التحریز داده بود که بینشون دفتر هم بود ، تو آخرین برگ این دفتر یه درخواست انشا مانندی بود در مورد توصیف شرکت توسط بچه . برادر کوچیکم اینطوری نوشته بود :

خیلی دوست دارم به کارخونه هاتون بیام و اونجا رو ببینم ، اخه هر وقت داداشم با بابام حرف می زنه ، پدرم می گه خدا خیرش بده این حاج زنوزی رو ببین دست چند نفر رو گرفته و برده کار ، اما من تعجب می کنم آخه داداشم می گه اونجا چند هزار نفر ادم کار می کنن ، اما آخه این حاج زنوزی چطوری دست این همه آدم رو تو دستش نگه می داره ف یعنی دستش عرق نمی کنه ؟ اصلاً آدم خسته می شه خوب !

از خانوم معلممون هم پرسیدم اما خندید و گفت پسرم یعنی اون یه کاری کرده که چند هزار نفر دارن کار می کنن و پول در میارن

من که نفهمیدم خانممون چی گفت اما خوب فک کنم آدم خوبی باشه

خیلی دوست دارم حاج زنوزی رو هم از نزدیک ببینم ، آخه می خوام بهش بگم حاج آقا زنوزی باید بهم قول بدی اگه منم بزرگ شدم بهم کار بدی ، منم می خوام تو کارخونه تو کار کنم ، خودشم قوی و محکم!

 منبع:www.elimiz.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:22

یقیین دارم تو یا مزدور زنوزی هستی یا خیلی خنگ و نادان هستی که نمیدونی زنوزی به چه طریق از بیت المال مسلمین سو استفاده کرده است.

شما مصداق آن ضرب المثلی هستید که میگه:گربه دستش به گوشت نمیرسد میگفت:پیف بوش میاد

محمد تقی نقی زاده زنوز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://m.naghizadeh@yahoo.com

باعرض سلام وادب آقای زنوزی یک افتخار بزرگی است برای ما مخصوصا" برای مردم عزیز آذربایجان وبخصوص مردم زجر کشیده زنوز وبنده یک خواهش عاجزانه دارم که نظری هم به زنوز کنید . خدای متعال یار ویاورتان باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد