جریان فتنه در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اخلال می‌کند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از «جریان فتنه» به عنوان یکی از دو جریان «اخلالگر» در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نام برد که به دنبال القای تورم‌های کاذب، ایجاد ترس و نارضایتی از طرح هدفمندی یارانه‌ها و تحریک مردم است. حسن ملک محمدی در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به نزدیک شدن به زمان اجرای قانون مهم هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: عناصری که در انتخابات ریاست جمهوری دهم نتوانستند به اهداف خود برسند و در نتیجه فتنه 88 را ایجاد کردند، قطعاً در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها سنگ‌اندازی و کارشکنی می‌کنند.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به فرصت طلبانی که از فرصت‌ها برای انبار کردن برخی محصولات و بالا بردن قیمت‌ها استفاده می‌کنند به عنوان گروه دیگری از اخلالگران اقتصادی اشاره کرد و افزود: این دو جریان اخلالگر با نوعی تعاملات مرئی و نامرئی سعی در ایجاد شبهه و غبار آلود کردن فضای جامعه در آستانه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دارند.

مردی به بهانه دعانویسی به دختران و زنان تجاوز میکرد

مردی که به بهانه دعا نویسی ، زنان جوان را اغفال می کرد و آنان را وادار می کرد که *** شوند تا بر روی بدن آنها دعا بنویسد و آنان را مورد آزار جنسی قرار می داد، دستگیر شد .
هفته گذشته زنی به کلانتری ۱۸ قرچک ورامین رفت و علیه مردی دعا نویس شکایت کرد.
او گفت؛ من در زندگی ام مشکلاتی داشتم و هیچ راه حلی برای آنها پیدا نمی کردم تا اینکه از همسایه ها شنیدم فردی در قرچک با دعا نویسی و رمالی مشکلات و گرفتاری ها را برطرف می کند. به امید اینکه زندگی ام به روال عادی برگردد و روزهای خوشی را تجربه کنم به محل کار مرد رمال رفتم و از او خواستم برایم دعایی بنویسد .
آن مرد با حوصله به حرف هایم گوش کرد و از مشکلاتم باخبر شد. بعد گفت علاج کار را می داند و دعایی بلد است که به همه این بدبختی ها پایان می دهد
…………
زن شاکی ادامه داد؛ مرد دعا نویس به من گفت برای اینکه دعا اثر بیشتری داشته باشد باید آن را روی بدنم بنویسد.
من که از گرفتاری‌ها به تنگ آمده بودم و دنبال راه نجاتی می گشتم واز طرفی چون آن مرد مسن بود مخالفتی نکردم . پس از اینکه لباسم را در آوردم مرد دعا نویس همزمان با نوشتن، بدن من را لمس می کرد و متوجه شدم که رفتار او غیر عادی است و من به رفتار او اعتراض کردم و خواستم لباسم را بپوشم که او بدون توجه به واکنش من ، مرا مورد آزار جنسی قرار داد و به من تجاوز کرد.
پس از شکایات این زن ماموران با انجام هماهنگی های لازم به محل کار متهم که یک مغازه بود رفتند و وی را در حالی که قصد داشت بر روی بدن زن دیگری دعا بنویسد، دستگیر کردند. سرهنگ ایرج قاسم آبادی با معرفی متهم ۶۰ ساله به نام «علی م.» از افرادی که مورد سوءاستفادۀ او قرار گرفته اند خواست برای طرح شکایت به پلیس اطلاعات و عمومی ورامین مراجعه کنند

توصیه هاشمی به پسرش!

                                                                

                                                            

 

هاشمی‌رفسنجانی که ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد در آئین افتتاح دانشگاه آزاد شهرستان بابل گفت: به محسن فرزندم گفتم اگر می‌تواند در این مسیر تهران تا بابل خط مترو تأسیس کند تا از زیر کوه‌ها به مازندران برسد. البته نگرانم که در عمر خودمان انجام این پروژه را نبینیم اما امیدواریم این کار انجام گیرد. این اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی بیان می‌شود که محسن هاشمی‌رفسنجانی پسر ارشد وی تنها مدیرعامل شرکت متروی تهران است و به نظر می‌رسد بر پایه قوانین موجود، حوزه اختیارات پسر آقای هاشمی ارتباطی با آنچه رئیس مجمع تشخیص، احداث خط مترو از «زیر کوه‌ها» نامیده است، ندارد. با این حال پسر بزرگ آقای هاشمی که بشدت درگیر پاسخگویی درباره کمبودها و مشکلات مختلف متروی تهران است، تاکنون درباره پاسخ خود به توصیه پدرش اظهارنظر رسمی نکرده است!