راستی چه خبر از مملکت؟!

ادعایی که البته سندی نداریم!
خبر اول این که علیرضا زاکانی رئیس جبهه متحد اصولگرایان که باز هم ادعای خود مبنی بر اینکه جریان موهوم انحرافی برای هر یک از کاندیداهای خود 10 تا 30 میلیارد ریال هزینه می‌کند را مطرح کرده است، خاطرنشان کرده است که اینها مسائلی است که کاملاً مشخص بوده و دستگاه‌های اطلاعاتی باید اسناد آن را بررسی کنند تا از مجاری قانونی دنبال شود. این ادعای زاکانی در حالی دوباره تکرار می‌شود که سید‌صولت مرتضوی، رئیس ستاد انتخابات کشور، گفته بود در نامه‌ای که کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور به آقای زاکانی مبنی بر ارائه سند در‌خصوص ادعای مطرح شده داده بود، حتی یک برگ سند هم دال بر اینکه احدی قصد دارد در بحث انتخابات جریان‌سازی کند، پول توزیع کند، ارائه نشده است!



بالاخره سایت هاشمی فیلتر شد
خبر دیگر این که سایت شخصی هاشمی رفسنجانی به گفته برخی سایت‌ها به خاطر اظهارنظرهای هاشمی در‌خصوص انتخابات فیلتر شده است. محمد هاشمی مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فیلتر شدن سایت برادرش را در گفت‌و‌گو با ایسنا تأیید کرده است. وی افزود: مشخص نیست که چنین دستوری از سوی کدام مرجع به شرکت خدمات سایت داده شده است، ولی ما امروز این موضوع را پیگیری می‌کنیم. لازم به ذکر است که در هفته‌های اخیر سایت رسمی آقای هاشمی کوشیده بود تا با مشابهت‌سازی میان انتخابات سال‌های ابتدایی انقلاب و فتنه 88 و مشابهت‌سازی ابوالحسن بنی‌صدر و محمود احمدی‌نژاد به توجیه اقدامات رئیس مجمع تشخیص مصلحت در فتنه 88 بویژه نامه بدون سلام و والسلام وی بپردازد!



محمد البرادعی هم گفت‌وگو با سایت خبری فارس را تکذیب کرد!
شنیدیم که محمد البرادعی، نامزد ریاست‌جمهوری مصر روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت‌وگو با سایت خبری فارس را تکذیب و اعلام کرد هر آنچه این سایت خبری به نقل از وی منتشر کرده، دروغ است. گفتنی است، سایت خبری فارس با انتشار مصاحبه‌ای به نقل از محمد البرادعی مدعی شده بود که البرادعی در قاهره به سؤالات خبرنگار فارس درباره اوضاع جاری مصر پاسخ داده است. در این گفت‌وگو اعلام شد البرادعی بشدت از شورای عالی نظامی مصر انتقاد کرده و گفته است: «ما هم اکنون با رژیم فاشیستی رو‌به‌‌رو هستیم؛ دادگاه‌های نظامی و قانون حالت فوق‌العاده همچنان برقرار است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که اگر انقلاب دیگری در کشور روی دهد، انقلابی خشونت‌آمیز و خشمناک خواهد بود.» سایت خبری فارس همچنین به نقل از البرادعی اعلام کرد: «شورای عالی نظامی در اتخاذ تصمیماتش به بیراهه می‌رود و یکی از مهم‌ترین دلایل آن، نداشتن مهارت و کارایی در اداره امور کشور است.» به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، البرادعی از انتشار این خبر کذب اظهار نارضایتی و تأسف کرده است.



بحث‌مان ائتلاف با احمدی‌نژاد نیست!
با خبر شدیم که منوچهر متکی، دبیر هیأت اجرایی جبهه اصولگرایان گفته که قطار انتخابات با محوریت جبهه متحد اصولگرایان راه افتاده و در هر ایستگاهی که اعضای جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندند باید بدانند که تصمیم‌های گرفته شده گذشته برگشت‌پذیر نیست! وی در پاسخ به این سؤال که چرا اصولگرایان درصدد ائتلاف با احمدی‌نژاد هستند، تصریح کرده که بحث‌مان در انتخابات ائتلاف با احمدی‌نژاد نیست و البته این به معنای رد خدمات دولت نهم و دهم نیست!



به احتمال زیاد لیست مشترک می‌دهیم!
دست آخر این که اسماعیل کوثری نماینده مجلس هشتم با اشاره به اینکه به عنوان اعضای لیست جبهه متحد نامزد شده ام گفته که جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان به احتمال زیاد لیست مشترک ارائه می‌کنند! کوثری در حالی این ادعا را مطرح کرده است که حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا از اعضای جبهه پایداری تأکید کرده است که نباید ساکتین فتنه در لیست اصولگرایان قرار بگیرند!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد