به‌هاشمی رفسنجانی هشدار دادم

نایب رییس مجلس با تشریح وقایع بهمن ماه 89 گفت: در آن زمان در یکی از سخنرانی‌های علنی خودم به آقای‌ هاشمی رفسنجانی هشدار دادم که ظرف یک هفته فرصت دارید تا تکلیف خود را با سران فتنه تعیین کنید.

محمدرضا باهنر، در گفت‌وگو با فارس افزود: در جریان پس از فتنه بود که سران فتنه بیانیه‎ای دادند بدین‎منظور که 25 بهمن می‌خواهیم راهپیمایی کنیم. آنجا به یکی از سران کشور در یک سخنرانی علنی هشدار دادم که ظرف یک هفته فرصت دارید تا تکلیف خود را با سران فتنه تعیین کنید. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا منظور شما آقای ‌هاشمی‌رفسنجانی است، گفت: بله. به آقای ‌هاشمی گفتم، شما که از ابتدا با انقلاب بودید، در برابر این بدعت بزرگ که بعد از ساختارشکنی عاشورای 88 رخ داده باید موضع خود را شفاف کنید. شاید مردم عادی بگویند چه فرقی می‎کند که راهپیمایی 22 بهمن روز بیست و پنجم برگزار شود؛ اما از نظر من این اقدام مثل این است که کسی بخواهد نماز جمعه را روز چهارشنبه بخواند. نماینده اصولگرای مجلس افزود: در آن سخنرانی از آقای‌ هاشمی خواستم موضعش را صریحا نسبت به فتنه مشخص کند؛ عده‎ای همان روز به من گفتند چرا چنین موضع خشن و تندی گرفتی؟ در حالی‎که این موضع طبیعی من بود. به هر حال، این ماجرا با سکوت آقای‌ هاشمی همراه شد؛ اما به خیر گذشت و ایشان از ریاست مجلس خبرگان هم کنار رفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد